• 10-04-2021, 17:37:25
    #19
    kvp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Paix

    Fransızca Barış 😂 Bence güzel durdu...
    Bütün hepsinin çevirisine bakıcam en güzel olan Barış'ı yapıcam galiba

    Peace, Paix de iyiymis ama akılda kalıcı değil ya :/
  • 10-04-2021, 17:38:14
    #20
    Direk ismini yap Barış.
  • 10-04-2021, 17:40:03
    #21
    senin yime iyiymiş ya ben ne yapayım bu nick ile
  • 10-04-2021, 17:41:20
    #22
    Eskiden buralar boş araziydi isteyen istediği nicki alıyordu 🙂
  • 10-04-2021, 17:45:20
    #23
    FsBySilver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Direk ismini yap Barış.
    Dolu maalesef

    LordSebbo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin yime iyiymiş ya ben ne yapayım bu nick ile
    14 yıl oncesine göre güzel bir nick bence
  • 10-04-2021, 17:58:55
    #24
    Zamanında istediğim kullanıcı adını alabiliyordum.

    Ben bile kendi kullanıcı adımın anlamını bilmiyorum
  • 10-04-2021, 18:00:35
    #25
    @frieden Almanca Barış
    @peaceful Barışçıl
    @serenity Sükunet (Barış)
  • 10-04-2021, 18:01:39
    #26
    murrtex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zamanında istediğim kullanıcı adını alabiliyordum.

    Ben bile kendi kullanıcı adımın anlamını bilmiyorum
    Önceden değiştirmek ücretli miydi?

    induiduel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @frieden Almanca Barış
    @peaceful Barışçıl
    @serenity Sükunet (Barış)
    Peace yapacağım sanırım.
  • 10-04-2021, 18:03:05
    #27
    senibirkedigibi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önceden değiştirmek ücretli miydi?



    Peace yapacağım sanırım.
    tam olarak hatırlamıyorum ama radmine söyleyip 1 defa değişme hakkımız gibi birşey vardı