R10 Kullanıcı adı önerisi - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Kullanıcı adı önerisi
39
●
886
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10 Kullanıcı adı önerisi
1
2
3
4
5
10-04-2021, 17:37:25
#19
Felix
kvp adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@Paix
Fransızca Barış 😂 Bence güzel durdu...
Bütün hepsinin çevirisine bakıcam en güzel olan Barış'ı yapıcam galiba
Peace, Paix de iyiymis
ama akılda kalıcı değil ya :/
10-04-2021, 17:38:14
#20
YusufYILMAZ
Direk ismini yap Barış.
10-04-2021, 17:40:03
#21
LordSebbo
senin yime iyiymiş ya ben ne yapayım bu nick ile
10-04-2021, 17:41:20
#22
KaoS
Eskiden buralar boş araziydi isteyen istediği nicki alıyordu 🙂
10-04-2021, 17:45:20
#23
Felix
FsBySilver adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Direk ismini yap Barış.
Dolu maalesef
LordSebbo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
senin yime iyiymiş ya ben ne yapayım bu nick ile
14 yıl oncesine göre güzel bir nick bence
10-04-2021, 17:58:55
#24
murrtex
Zamanında istediğim kullanıcı adını alabiliyordum.
Ben bile kendi kullanıcı adımın anlamını bilmiyorum
10-04-2021, 18:00:35
#25
induiduel
@frieden Almanca Barış
@peaceful Barışçıl
@serenity Sükunet (Barış)
10-04-2021, 18:01:39
#26
Felix
murrtex adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Zamanında istediğim kullanıcı adını alabiliyordum.
Ben bile kendi kullanıcı adımın anlamını bilmiyorum
Önceden değiştirmek ücretli miydi?
induiduel adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@frieden Almanca Barış
@peaceful Barışçıl
@serenity Sükunet (Barış)
Peace yapacağım sanırım.
10-04-2021, 18:03:05
#27
murrtex
senibirkedigibi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Önceden değiştirmek ücretli miydi?
Peace yapacağım sanırım.
tam olarak hatırlamıyorum ama radmine söyleyip 1 defa değişme hakkımız gibi birşey vardı
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler