• 10-04-2021, 17:16:39
    #10
    BOF , kisa kullanici adlarini hep sevmisimdir
  • 10-04-2021, 17:17:56
    #11
    aitsizbiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    berat yeni kullanıcı adınıda senibirayı gibi yap😂
    abi nasıl hala adımı yanlış söylüyorsun...!

    OzzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evlicocuklu ^^
    sempatik olur.. konuya bakar gülümserim

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim adımı soyadımı yapın bence ben yapamıyorum @gokhantepe
    bu foruma 1 tane gökhan yeter

    hkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peace Out olsun eywallah olsun
    Peace In daha olası


    _cihatayan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorun olacağını düşünmüyorum böyle güzel bence
    30-35 yasındaki bir adama / Kategori moduna yakisir mi

    aksaraymalakli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden değiştireceksiniz ki
    Konuda açıklamıştım aslında

    alce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BOF , kisa kullanici adlarini hep sevmisimdir
    Kapmışlar maalesef

    induiduel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @muntazam
    ----
  • 10-04-2021, 17:18:45
    #12
    @muntazam
    Çok klasik oldu sanırım :/
    @beyzade
    boş galiba baktım da
  • 10-04-2021, 17:20:15
    #13
    Moci
  • 10-04-2021, 17:21:11
    #14
    Kedicik
  • 10-04-2021, 17:21:20
    #15
    induiduel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @muntazam
    Çok klasik oldu sanırım :/
    @beyzade
    boş galiba baktım da
    Beyzade gayet güzel ama beni yansıtmıyor pek :/

    sezer49 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Moci
    Bir kek türü..
  • 10-04-2021, 17:21:44
    #16
    Tufan1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kedicik
    Kediye doydum.. kedi olmasın mumkunse
  • 10-04-2021, 17:23:25
    #17
    7CocukEvKira
  • 10-04-2021, 17:24:56
    #18
    kvp
    helpful
    @Paix

    Fransızca Barış 😂 Bence güzel durdu...