• 09-04-2021, 23:13:17
    #1
    Arkadaşlar merhaba bir sorum olacak.
    Şu an tchibo gold içiyorum ama Jacobs Monarch siparişi de vermiştim.


    Kahve bana dokunuyor mu bilmiyorum ama kahveden sonra baş ağrısı yaşıyorum. Acaba kahveyi çok kullandığım için mi bilmiyorum.
    Evde porselen uzun kuplardan var. Ama o bildiğiniz içi çok geniş olanlardan değil. biraz ince uzun.

    Kahve kullanımında 6-8 gram ekleyin diyorlar fincana.
    1 tatlı kaşığı zaten en az minik 4 çay kaşığına eşit olduğu için ve kullandığım kupa en az 2 tane çay fincanına eşit olduğu için genelde porselen kupa basına 2 dolu tatlı kaşığı kahve ekliyorum.

    Kahve koyu oluyor ve baş ağrısı başlıyor birde bu marka sanki odun kokusu fazla gibi. Sizce çok kahve mi ekliyorum. Yarın Jacobs deneyeceğim.

    Sizde de baş ağrısı oluyor mu?

    Genelde nekadar suya ne kadar kahve eklemeliyiz?

    Teşekkür ederim.
  • 09-04-2021, 23:17:04
    #2
    Ben de monarch kullanıyorum ve bir yemek kaşığı dolusu demliyorum. Baş ağrısı falan senden duyuyorum ilk defa.

    Not. Günde sadece bir kupa içiyorum.
  • 09-04-2021, 23:17:04
    #3
    Hocam Kahve Baş Ağrısı Yapar Çok Fazla İçmemenizi Tavsiye Ederim Ayrıca Bende Migrende Olduğu İçin Doktorların Tavsiyesi Olarak Bol Su İçmek Az Kahve Tüketmek Sigara İçmemek Stresten Uzak Durmak Ve Doğru Şekilde Uyumak Çok Önemli Bu Durumlar Genelde Arka Planda Bırakılır Ama Önemlidir. Size Tavsiye Kahveyi Daha Az Tüketerek Baş Ağrınızdaki Durumu İzleyebilirsiniz.
  • 09-04-2021, 23:17:28
    #4
    Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba bir sorum olacak.
    Şu an tchibo gold içiyorum ama Jacobs Monarch siparişi de vermiştim.


    Kahve bana dokunuyor mu bilmiyorum ama kahveden sonra baş ağrısı yaşıyorum. Acaba kahveyi çok kullandığım için mi bilmiyorum.
    Evde porselen uzun kuplardan var. Ama o bildiğiniz içi çok geniş olanlardan değil. biraz ince uzun.

    Kahve kullanımında 6-8 gram ekleyin diyorlar fincana.
    1 tatlı kaşığı zaten en az minik 4 çay kaşığına eşit olduğu için ve kullandığım kupa en az 2 tane çay fincanına eşit olduğu için genelde porselen kupa basına 2 dolu tatlı kaşığı kahve ekliyorum.

    Kahve koyu oluyor ve baş ağrısı başlıyor birde bu marka sanki odun kokusu fazla gibi. Sizce çok kahve mi ekliyorum. Yarın Jacobs deneyeceğim.

    Sizde de baş ağrısı oluyor mu?

    Genelde nekadar suya ne kadar kahve eklemeliyiz?

    Teşekkür ederim.
    ilk kahvem tchibo gold ikinci kahvem ise Jacobs du , jacobs güzeldi , dört veya beş tatlı kaşığı atıyorum normal kupaya 2 defa içiyorum son üçtür , kurukahveci mehmet efendinin kahvelerini denedim ve pişman oldum bol bol atıyorum biran önce bitsin diye :d
  • 09-04-2021, 23:18:14
    #5
    Kafensiz kahve kullanırsan baş ağrısı yapacağını sanmam fakat kafensiz kahve de :d
  • 09-04-2021, 23:19:04
    #6
    Kahveye koyduğun suyu artırabilirsin ve ya gramını yavaş yavaş artırarak bu sorunu çözebilirsin
  • 09-04-2021, 23:21:37
    #7
    kafein ağrı kesici görevi görür ne baş ağrısı, sizde tansiyon sıkıntısı var gibi. kahveden önce ve sonra bi ölçüm yapın.

    Oran 1/2
  • 09-04-2021, 23:22:58
    #8
    Hocam filtre kahve baş ağrısı yapmaz ben makine ile demliyorum 10 fincan fln gün içerisinde içiyorum. Ancak kahve içerken su içmeyi aksatırsanız vücudunuz dehidrasyona girer yani su eksikliği bu da baş ağrısına sebebiyet verir
  • 09-04-2021, 23:27:57
    #9
    Üzerinde yazan tavsiye ama kimisi demli çay sever kimisi açık çay. Onun gibi sende kahve ve su miktarlarını ayarlayarak kendi damak tadına uygun oranı bulabilirsin.

    Herkesin kafein direnci farklı hocam. Kimisi 1 litre içer, kaşık kaşık yer bişey olmaz. Kimisine bir fincan çarpıntı yapar. Dokunuyorsa çokta zorlamamak lazım.

    Bende fiyat/performans olarak buradaki mehmet efendinin kahvesini alıyorum genelde. Çoğu markette de oluyor zaten.

    Ama bütçe problemin yoksa seçenek çok: https://www.kahve.com/kategori/filtre-kahve