Arkadaşlar merhaba bir sorum olacak.
Şu an tchibo gold içiyorum ama Jacobs Monarch siparişi de vermiştim.
Kahve bana dokunuyor mu bilmiyorum ama kahveden sonra baş ağrısı yaşıyorum. Acaba kahveyi çok kullandığım için mi bilmiyorum.
Evde porselen uzun kuplardan var. Ama o bildiğiniz içi çok geniş olanlardan değil. biraz ince uzun.
Kahve kullanımında 6-8 gram ekleyin diyorlar fincana.
1 tatlı kaşığı zaten en az minik 4 çay kaşığına eşit olduğu için ve kullandığım kupa en az 2 tane çay fincanına eşit olduğu için genelde porselen kupa basına 2 dolu tatlı kaşığı kahve ekliyorum.
Kahve koyu oluyor ve baş ağrısı başlıyor birde bu marka sanki odun kokusu fazla gibi. Sizce çok kahve mi ekliyorum. Yarın Jacobs deneyeceğim.
Sizde de baş ağrısı oluyor mu?
Genelde nekadar suya ne kadar kahve eklemeliyiz?
Teşekkür ederim.