• 09-04-2021, 16:01:25
    #1
    Arkadaşlar sizce Karacan kiralama işi ne derece mantıklı? (kurumsal)
  • 09-04-2021, 16:02:05
    #2
    Dijital Pazarlama Ajansı
    Ben kiralardım.
  • 09-04-2021, 16:02:30
    #3
    Dijital Pazarlama Ajansı
    Herkesin karavan alma hayali olan bir ülkede tutar
  • 09-04-2021, 16:03:02
    #4
    Hoşuma gitti bu fikir.
  • 09-04-2021, 16:03:02
    #5
    Hemde nasıl tutar.
  • 09-04-2021, 16:04:31
    #6
    SeripoSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkesin karavan alma hayali olan bir ülkede tutar
    Uzun zamandır düşünüyorum 3-4 tane alacağım Allah nasip ederse kiralama işini kurumsal olarak yapacağız oto galeriyi bırakıyorum tadı tuzu kalmadı piyasanın
  • 09-04-2021, 16:05:36
    #7
    Dijital Pazarlama Ajansı
    reklamı güzel yapılmalı
  • 09-04-2021, 16:06:38
    #8
    SeripoSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reklamı güzel yapılmalı
    Şunuda deneyimledik 250.000₺’lik bir araç İçin günlük 600₺ fix Aylık kiralamalarda ciddi indirim oluyor haricinde indirimsiz minimum 3 gün kiralık yani bu rakamları rahat veriyorlar ve kitlesi çok farklı apaçi tipler yazmıyor reklam olarak sahibinden yeterli oluyor
  • 09-04-2021, 16:07:30
    #9
    Güzel fikir güzel ekmek yersin işi bilirsen