SeripoSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkesin karavan alma hayali olan bir ülkede tutar
Uzun zamandır düşünüyorum 3-4 tane alacağım Allah nasip ederse kiralama işini kurumsal olarak yapacağız oto galeriyi bırakıyorum tadı tuzu kalmadı piyasanın