• 09-04-2021, 08:02:07
    #1
    Merhaba,

    Mega.nz bulut depolama kullanıyorum. Wİndows için programı da mevcut ama ben resimde gördüğünüz şekilde de kullanmak istiyorum. Nasıl yapıldığı konusunda bilgisi olan varmı acaba? Teşekkürler şimdiden.

  • Kabul Edilen Cevap
  • 09-04-2021, 08:11:12
    #2
    Affınıza sığınarak soruyorum bu durum google drivede varmı ? mega için ftp lazım gibi duruyor
  • 09-04-2021, 08:11:50
    #3
    https://github.com/meganz/MEGAcmd/bl...ib/docs/FTP.md
    Sanırım işinizi görecektir
  • 09-04-2021, 08:14:40
    #4
    BeratYildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Affınıza sığınarak soruyorum bu durum google drivede varmı ? mega için ftp lazım gibi duruyor
    https://cyberduck.io/
    denemedim ama sanırsam bu işe yarıyor
  • 09-04-2021, 08:49:02
    #5
    Hocam bunu sağlayan tek bildiğim pCloud bende onu kullanıyorum
  • 09-04-2021, 08:56:48
    #6
    ShakiraTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bunu sağlayan tek bildiğim pCloud bende onu kullanıyorum
    hocam pCloud için nasıl ayarladınız? Sitedeki uygulamayı indir diyince bu şekilde mi görünüyor yoksa farklı bir yöntemi mi var
  • 09-04-2021, 08:59:07
    #7
    enisyavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam pCloud için nasıl ayarladınız? Sitedeki uygulamayı indir diyince bu şekilde mi görünüyor yoksa farklı bir yöntemi mi var
    Direk bu şekilde kuruluyor.
  • 09-04-2021, 09:01:00
    #8
    ShakiraTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Direk bu şekilde kuruluyor.
    evet ayarladım hocam teşekkürler..
  • 09-04-2021, 09:11:32
    #9
    Rclone ile bildiğiniz tüm bulut depolamaları disk olarak bağlayabilirsiniz. Sistem servisi olarak çalışır