Merhaba,

Mega.nz bulut depolama kullanıyorum. Wİndows için programı da mevcut ama ben resimde gördüğünüz şekilde de kullanmak istiyorum. Nasıl yapıldığı konusunda bilgisi olan varmı acaba? Teşekkürler şimdiden.