• 07-04-2021, 21:58:24
    #1
    Biliyorum saçma,

    Bir yorum yaptım. Silindi.
    İkinci yorumu yaptım, uyarı bekliyordum ama sadece yorum silindi.

    Aradan 12 dakika geçti ve 3 uyarı puanı aldım bu neden?

    Ceza Nedeni: Konu baltalamak
    Ceza Açıklaması: Ticari konulara gereksiz yorumlar yazmayın / Yönetici uyarılarını dikkate alın

    Uyarı gelme sebebi yorumumun silindiği konu için *siyası ürün satmak serbest mi moderatör abi* şeklinde rapor görderdiğimden dolayı olduğunu düşünüyorum.



    Moderatör abi dediğim için mi üç puan? Diğer türlü 12 dakikalık gecikme mantıksız geliyor bana.
  • Kabul Edilen Cevap
  • 07-04-2021, 22:00:00
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Üyeliği durduruldu
    modlar çok sert acımıyorlar
  • 07-04-2021, 22:00:37
    #3
    Bu konunun silinmesi ve sırf bu yüzden ceza almaktan korkuyorum.
  • 07-04-2021, 22:06:41
    #4
    Merhaba, moderatörlere sormak istediğiniz soruları aşağıdaki kategoriye açabilirsiniz.
    https://www.r10.net/moderatore-soru/