Biliyorum saçma,

Bir yorum yaptım. Silindi.
İkinci yorumu yaptım, uyarı bekliyordum ama sadece yorum silindi.

Aradan 12 dakika geçti ve 3 uyarı puanı aldım bu neden?

Ceza Nedeni: Konu baltalamak
Ceza Açıklaması: Ticari konulara gereksiz yorumlar yazmayın / Yönetici uyarılarını dikkate alın

Uyarı gelme sebebi yorumumun silindiği konu için *siyası ürün satmak serbest mi moderatör abi* şeklinde rapor görderdiğimden dolayı olduğunu düşünüyorum.



Moderatör abi dediğim için mi üç puan? Diğer türlü 12 dakikalık gecikme mantıksız geliyor bana.