• 07-04-2021, 19:15:32
    #1
    Merhaba ekstreye bakarken tanımadığım bir firmadan para kesildiğini gördüm. Wirecard adında 118,02 tl çekilmiş ve 12 ay taksite bölünmüş. Taksit olayını banka kendi yapmış olabilir.

    Bunun üzerine şikayetvar a yazdım. Dönüş sağladılar evo bilmem ne adına çekilmiş dendi. Verdikleri telefon numarası da digital planet adına bir yere ait.

    Bu işlem 9. ay da yapılmış yani biraz zaman geçmiş üstünden. Bankayı arayıp itiraz etsem sonuç alır mıyım yoksa firmalarla mı görüşeyim?
  • 07-04-2021, 19:23:49
    #2
    banka ile görüşmenizde fayda var
    harcama itirazı formu dolduracaksınız zaten
    bunun için süre kısıtlaması var mı yok mu banka yetkilisi daha iyi bilir.
  • 07-04-2021, 19:33:43
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Digital Planet bir e-fatura firması aynı zamanda sanal pos hizmetide var. Online alışveriş yaptıysanız o çekilmiştir.
  • 07-04-2021, 19:50:48
    #4
    eğer işlemi kendiniz yapmadığınızdan eminseniz harcama itiraz formu doldurun, süreç bir kaç ay sürüyor.