Merhaba ekstreye bakarken tanımadığım bir firmadan para kesildiğini gördüm. Wirecard adında 118,02 tl çekilmiş ve 12 ay taksite bölünmüş. Taksit olayını banka kendi yapmış olabilir.

Bunun üzerine şikayetvar a yazdım. Dönüş sağladılar evo bilmem ne adına çekilmiş dendi. Verdikleri telefon numarası da digital planet adına bir yere ait.

Bu işlem 9. ay da yapılmış yani biraz zaman geçmiş üstünden. Bankayı arayıp itiraz etsem sonuç alır mıyım yoksa firmalarla mı görüşeyim?