Bir yakınım tavsiye etti. Meşhur bi markanın kekik yağını aldım. Eve geldiğimde 1 litre kaynar suya 4 damla damlatıp, 4 kez buharını çekiyorum. Acayip bi olay, fena yakıyor. Virüse karşı iyi geldiği söyleniyor.
Yapan var mı bunu yapan ya da konuya hakim birileri? Yoksa boşa mı kürek çekiyoruz, emin olamadım.
Kekik Yağı Çekmek?
11
●134
- 05-04-2021, 22:50:24Sinüzit mi var yoksa farklı bir sıkıntı mı? Kekik yağı diş ağrısına iyi gelir. Biraz suyla karıştırılarak dişin ağrıyan bölgesine konulur ve oradaki iltihabı alır, ağrıyı dindirir. Geçmiş olsun.Hodari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-04-2021, 22:56:48Bi sorun yok çok şükür. Corona için önlem amaçlı tavsiye ettiler.Gyrfalcon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-04-2021, 22:57:44Aynen dediğiniz gibi yapıyorum. Fena. 😃umutdeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-04-2021, 22:59:06Corona olmamak için tavsiye ediyorlarmış şimdi, bilemedim..Mrtliy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle