• 05-04-2021, 22:48:06
    #1
    Bir yakınım tavsiye etti. Meşhur bi markanın kekik yağını aldım. Eve geldiğimde 1 litre kaynar suya 4 damla damlatıp, 4 kez buharını çekiyorum. Acayip bi olay, fena yakıyor. Virüse karşı iyi geldiği söyleniyor.

    Yapan var mı bunu yapan ya da konuya hakim birileri? Yoksa boşa mı kürek çekiyoruz, emin olamadım.
  • 05-04-2021, 22:49:03
    #2
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    Bütün formumu kekik suyuna borçluyum diyen bir abimiz vardı...

    Tam olarak şuna benziyordu => Tıkla
  • 05-04-2021, 22:50:18
    #3
    Kanserden korur ve bağışıklık sistemini güçlendirir. Kekik Yağı ,)
  • 05-04-2021, 22:50:24
    #4
    Hodari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir yakınım tavsiye etti. Meşhur bi markanın kekik yağını aldım. Eve geldiğimde 1 litre kaynar suya 4 damla damlatıp, 4 kez buharını çekiyorum. Acayip bi olay, fena yakıyor. Virüse karşı iyi geldiği söyleniyor.

    Yapan var mı bunu yapan ya da konuya hakim birileri? Yoksa boşa mı kürek çekiyoruz, emin olamadım.
    Sinüzit mi var yoksa farklı bir sıkıntı mı? Kekik yağı diş ağrısına iyi gelir. Biraz suyla karıştırılarak dişin ağrıyan bölgesine konulur ve oradaki iltihabı alır, ağrıyı dindirir. Geçmiş olsun.
  • 05-04-2021, 22:56:03
    #5
    Havluyu kafanıza koyup dayanabilirseniz öyle çekin
    Bronşit olanlara veya grip olanlara çok iyi gelir
  • 05-04-2021, 22:56:48
    #6
    Gyrfalcon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sinüzit mi var yoksa farklı bir sıkıntı mı? Kekik yağı diş ağrısına iyi gelir. Biraz suyla karıştırılarak dişin ağrıyan bölgesine konulur ve oradaki iltihabı alır, ağrıyı dindirir. Geçmiş olsun.
    Bi sorun yok çok şükür. Corona için önlem amaçlı tavsiye ettiler.
  • 05-04-2021, 22:57:44
    #7
    umutdeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Havluyu kafanıza koyup dayanabilirseniz öyle çekin
    Bronşit olanlara veya grip olanlara çok iyi gelir
    Aynen dediğiniz gibi yapıyorum. Fena. 😃
  • 05-04-2021, 22:57:50
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Hocam ben korona iken önermişlerdi yaptıktan sonra rahatlıyodum nefes alırken.
  • 05-04-2021, 22:59:06
    #9
    Mrtliy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben korona iken önermişlerdi yaptıktan sonra rahatlıyodum nefes alırken.
    Corona olmamak için tavsiye ediyorlarmış şimdi, bilemedim..