Bir yakınım tavsiye etti. Meşhur bi markanın kekik yağını aldım. Eve geldiğimde 1 litre kaynar suya 4 damla damlatıp, 4 kez buharını çekiyorum. Acayip bi olay, fena yakıyor. Virüse karşı iyi geldiği söyleniyor.
Yapan var mı bunu yapan ya da konuya hakim birileri? Yoksa boşa mı kürek çekiyoruz, emin olamadım.