• 05-04-2021, 22:18:08
    #1
    selamlar

    annem yarın babamda çarşamba günü aşı olacak sanırım artık biontech aşısı başlamış

    aranızda olan varmı? ilk gün ağrı vs oluyor mu?
  • 05-04-2021, 22:19:09
    #2
    Seçim yapma hakları var diye biliyorum. Sanırım isteyen sinovac olabiliyor. Geçmiş olsun şimdiden
  • 05-04-2021, 22:20:47
    #3
    Ben sivonac her iki dozu da yaptım . Onlarda ağrım olmadı. Biontec bizim burda hastanelerde var ama yeni geldi. Bildiğim kadarıyla ağrısı sivonac a göre biraz daha çok.
  • 05-04-2021, 22:22:49
    #4
    Cuma öğleden sonra Anne/babama yaptırdık. Bahsedildiği gibi yan etkisi yok gayet keyifliler ilk 1-2 saat kol uyuşması oldu aşı sebebiyle biraz hepsi o. 1 ay sonra 2. aşı için randevu oluşturulmuş. Sinovac'dan daha güven verici ve varyasyonlara karşı etkinliği de daha fazla. Bence doğru tercih.
    Geçmiş olsun.
    • ARMedya
    • gokanke
    ARMedya ve gokanke bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 05-04-2021, 22:23:28
    #5
    iki aşı da gittiğiniz aile hekimliği/hastane ellerinde varsa seçim yapabilirsiniz ama biri varsa ellerinde olan aşıyı yapıyorlar geçmiş olsun hocam inşallah ağrısiz geçer
  • 05-04-2021, 22:24:08
    #6
    Bizim aile fertlerine uyguladılar ikisinde de sadece hafif bir halsizlik yaptığını gördüm. Birde çok az bir miktar ağrıları oldu(kas)
  • 05-04-2021, 22:30:35
    #7
    aşılara inanmıyorum son zamanlarda dunyanin nufusu 2 kat artti bunlarin onune gecmek icin bu virus cikti . aşilar da kisirlaştirma ve olum tehlikesi var .


    https://youtu.be/eT9afCeJXWY
  • 05-04-2021, 22:33:28
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bende 1 gün yapılan kolda ağrı, genel halsizlik ve 37.4 ateş. İkinci gün çok çok rahat sorunsuz.

    Biontechspor...
  • 05-04-2021, 22:34:06
    #9
    egrafikdeposu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aşılara inanmıyorum son zamanlarda dunyanin nufusu 2 kat artti bunlarin onune gecmek icin bu virus cikti . aşilar da kisirlaştirma ve olum tehlikesi var .


    https://youtu.be/eT9afCeJXWY
    Büyük güçlerin çok gizli planını ortaya çıkarmışlar helal olsun

    Millattan önceden taş tabletlere bile bir sürü komplo teorileri yazarlarmış. Yüzyıllardır prim kaybetmeyen tek şey bu konular