egrafikdeposu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aşılara inanmıyorum son zamanlarda dunyanin nufusu 2 kat artti bunlarin onune gecmek icin bu virus cikti . aşilar da kisirlaştirma ve olum tehlikesi var .


https://youtu.be/eT9afCeJXWY
Büyük güçlerin çok gizli planını ortaya çıkarmışlar helal olsun

Millattan önceden taş tabletlere bile bir sürü komplo teorileri yazarlarmış. Yüzyıllardır prim kaybetmeyen tek şey bu konular