İlk konu tasarımım nasıl?
7
●148
- 03-04-2021, 23:51:35Hiç yoktan gece+gündüz uyumlu yapmışsınız fena değil ancak bir kaç önerim olacak.
Genişliği maksimum 1200px olarak tutun.
Ayrıca ilk başlarda profesyonel grafikerlerin yaptığı tasarımları kopyalayın. Kopyalayın derken kullanın demiyorum
Gelişmek için kopyalayın ilk etapta. Sonra yavaş yavaş üretmeye başlarsınız. - 03-04-2021, 23:54:37Sabahtan beri uğraşıyorumsenibirkedigibi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
silip silip yapıyorum
Teşekkür ederim.
Aynen hocam onu şuan gece moduna alınca fark ettim parmağın ağrıdıephantaso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne zor işmiş valla allah yardımcınız olsun
Yorumları toplayıp hatalarımı düzeltip tekrar yapacağım.
Ölçüleri başka bir konu tasarımına göre yaptım ama fazla geniş olduKiraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir dahakine dediğiniz gibi yaparım hocam teşekkür ederim tavsiye için