Acemilik böyleyse
Sabahtan beri uğraşıyorum

silip silip yapıyorum

Teşekkür ederim.
gayet güzel ellerinize sağlık koyu temada facebook ve twitter içeriği okunmuyor sadece elinize sağlık tekrardan
Aynen hocam onu şuan gece moduna alınca fark ettim parmağın ağrıdı

ne zor işmiş valla allah yardımcınız olsun

Yorumları toplayıp hatalarımı düzeltip tekrar yapacağım.
Hiç yoktan gece+gündüz uyumlu yapmışsınız fena değil ancak bir kaç önerim olacak.
Genişliği maksimum 1200px olarak tutun.
Ayrıca ilk başlarda profesyonel grafikerlerin yaptığı tasarımları kopyalayın. Kopyalayın derken kullanın demiyorum

Gelişmek için kopyalayın ilk etapta. Sonra yavaş yavaş üretmeye başlarsınız.
Ölçüleri başka bir konu tasarımına göre yaptım ama fazla geniş oldu

Bir dahakine dediğiniz gibi yaparım hocam teşekkür ederim tavsiye için