senibirkedigibi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Acemilik böyleyse
Sabahtan beri uğraşıyorum silip silip yapıyorum Teşekkür ederim.
ephantaso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gayet güzel ellerinize sağlık koyu temada facebook ve twitter içeriği okunmuyor sadece elinize sağlık tekrardan
Aynen hocam onu şuan gece moduna alınca fark ettim parmağın ağrıdı ne zor işmiş valla allah yardımcınız olsun Yorumları toplayıp hatalarımı düzeltip tekrar yapacağım.
Kiraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç yoktan gece+gündüz uyumlu yapmışsınız fena değil ancak bir kaç önerim olacak.

Genişliği maksimum 1200px olarak tutun.

Ayrıca ilk başlarda profesyonel grafikerlerin yaptığı tasarımları kopyalayın. Kopyalayın derken kullanın demiyorum
Gelişmek için kopyalayın ilk etapta. Sonra yavaş yavaş üretmeye başlarsınız.
Ölçüleri başka bir konu tasarımına göre yaptım ama fazla geniş oldu Bir dahakine dediğiniz gibi yaparım hocam teşekkür ederim tavsiye için