• 01-04-2021, 23:19:33
    #10
    U2 şarj entegresi değişmesi gerekir. Ama 1 aydır suya düşmüş cihazın tamire götülmeyişi ciddi sıkıntı. Bol şans.
  • 01-04-2021, 23:53:20
    #11
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O telefonu o şekilde birisine yapıştırmaya kalkarsan kulakların çok çınlar hocam..
    Telefoncuya görse bile şarj kısmı değişebilir, su aldığı için oksitlenmiş olabilir.
    @doktor computer vardı o telefoncu
    Bende de bir kere Su geçmişti, pirince bastım 6s i.
    Sonra Apple mağazasına gitmiştim kronik hatası var diye yenisini vermişlerdi. Şansıma o da.
    Zaten önceden öyle olmuştu çare arıyoruz

    webkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telefonun şarj soketi girişi de arızalanmış olabilir. Bol şanslar.
    Götürdüğüm telefoncu hiç öyle birşey demedi. Teşekkürler.

    kadirtaskiranx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kral şarj entegresinde sorun 300 TL civarında masrafı var
    Götürdüğüm telefoncu hiç öyle birşey demedi. Olabilir aslında. Teşekkürler

    FRKNBAKRR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun şarj entegresi ve bataryada kanka bunların toplamı raat +400 bulur
    Götürdüğüm telefoncu hiç öyle birşey demedi. Olabilir Teşekkürler çok fiyat aslında.

    zonmak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fiyat ne düşünüyorsunuz ? rengi nedir?
    Uzay Grisi hocam rengi sizin verdiğiniz fiyat nedir?

    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devreler bozulmus sanirim hocam su kisa devre yaptirmis.
    Hocam telefoncuya götürdüm hiç öyle bireşy söylemedi bende anlamadım.