O telefonu o şekilde birisine yapıştırmaya kalkarsan kulakların çok çınlar hocam..
Telefoncuya görse bile şarj kısmı değişebilir, su aldığı için oksitlenmiş olabilir.
@doktor computer vardı o telefoncu
Bende de bir kere Su geçmişti, pirince bastım 6s i.
Sonra Apple mağazasına gitmiştim kronik hatası var diye yenisini vermişlerdi. Şansıma o da.
Zaten önceden öyle olmuştu çare arıyoruz
telefonun şarj soketi girişi de arızalanmış olabilir. Bol şanslar.
Götürdüğüm telefoncu hiç öyle birşey demedi. Teşekkürler.
Kral şarj entegresinde sorun 300 TL civarında masrafı var
Götürdüğüm telefoncu hiç öyle birşey demedi. Olabilir aslında. Teşekkürler
Sorun şarj entegresi ve bataryada kanka bunların toplamı raat +400 bulur
Götürdüğüm telefoncu hiç öyle birşey demedi. Olabilir Teşekkürler çok fiyat aslında.
fiyat ne düşünüyorsunuz ? rengi nedir?
Uzay Grisi hocam rengi sizin verdiğiniz fiyat nedir?
Devreler bozulmus sanirim hocam su kisa devre yaptirmis.
Hocam telefoncuya götürdüm hiç öyle bireşy söylemedi bende anlamadım.