chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O telefonu o şekilde birisine yapıştırmaya kalkarsan kulakların çok çınlar hocam..
Telefoncuya görse bile şarj kısmı değişebilir, su aldığı için oksitlenmiş olabilir.
@doktor computer vardı o telefoncu
Bende de bir kere Su geçmişti, pirince bastım 6s i.
Sonra Apple mağazasına gitmiştim kronik hatası var diye yenisini vermişlerdi. Şansıma o da.
Zaten önceden öyle olmuştu çare arıyoruz

webkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
telefonun şarj soketi girişi de arızalanmış olabilir. Bol şanslar.
Götürdüğüm telefoncu hiç öyle birşey demedi. Teşekkürler.

kadirtaskiranx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kral şarj entegresinde sorun 300 TL civarında masrafı var
Götürdüğüm telefoncu hiç öyle birşey demedi. Olabilir aslında. Teşekkürler

FRKNBAKRR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorun şarj entegresi ve bataryada kanka bunların toplamı raat +400 bulur
Götürdüğüm telefoncu hiç öyle birşey demedi. Olabilir Teşekkürler çok fiyat aslında.

zonmak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fiyat ne düşünüyorsunuz ? rengi nedir?
Uzay Grisi hocam rengi sizin verdiğiniz fiyat nedir?

bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devreler bozulmus sanirim hocam su kisa devre yaptirmis.
Hocam telefoncuya götürdüm hiç öyle bireşy söylemedi bende anlamadım.