• 01-04-2021, 20:31:56
    #1
    Arkadaşlar aranızda FileMaker ile çalışan var mı?
    • Alternatiflerine göre artıları eksileri neler?
    • Projeleri webde yayınlıyor musunuz? Ne ÅŸekilde yayınlıyorsunuz?
    • Kullanıcı sınırlarını nasıl kullanıyorsunuz?
  • 06-04-2021, 20:45:29
    #2
    Filemaker kullanan yok mu?
  • 25-04-2021, 21:05:10
    #3
    FileMaker out, TapForms in... (Apple Mac-iPad için) :

    www.tapforms.com
  • 25-04-2021, 22:10:36
    #4
    TTASCI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    FileMaker out, TapForms in... (Apple Mac-iPad için) :

    www.tapforms.com
    Teşekkürler ama neden? Neden FM out da tapforms in?
  • 25-04-2021, 23:00:45
    #5
    Kendiniz araştırın, linkini yazdım.
  • 26-04-2021, 00:14:08
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Akar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar aranızda FileMaker ile çalışan var mı?
    • Alternatiflerine göre artıları eksileri neler?
    • Projeleri webde yayınlıyor musunuz? Ne ÅŸekilde yayınlıyorsunuz?
    • Kullanıcı sınırlarını nasıl kullanıyorsunuz?
    Merhaba http://www.filemakerturk.com/ linkte örnek ve yorumlara bakabilirsiniz
  • 26-04-2021, 22:37:41
    #7
    TTASCI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendiniz araştırın, linkini yazdım.
    Kardeşim konuya niye girdiniz ki anlamadım. Ne biçim cevap bunlar. Bizim tek araştırma soruşturma kapasitemiz r10 da siz Google'ı mı keşfettiniz? Yazmayın daha iyi. Ben ne soruyorum siz ne cevap veriyorsunuz, bir de gidip onu araştıracakmışım. Gereksiz gereksiz mesajlar.
  • 26-04-2021, 22:38:20
    #8
    kurucay2000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba http://www.filemakerturk.com/ linkte örnek ve yorumlara bakabilirsiniz
    Orayı kullanıyorum, teşekkür ederim.
  • 27-04-2021, 19:16:39
    #9
    Program işinize yarar diye link gönderdim, anlamadıysanız göz ardı edin...
    Siz araştırmayacaksanız araştırmazsınız, aradaki farkları yazmak için ben mi araştırıp yazayım?


    Akar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim konuya niye girdiniz ki anlamadım. Ne biçim cevap bunlar. Bizim tek araştırma soruşturma kapasitemiz r10 da siz Google'ı mı keşfettiniz? Yazmayın daha iyi. Ben ne soruyorum siz ne cevap veriyorsunuz, bir de gidip onu araştıracakmışım. Gereksiz gereksiz mesajlar.