Program işinize yarar diye link gönderdim, anlamadıysanız göz ardı edin...
Siz araştırmayacaksanız araştırmazsınız, aradaki farkları yazmak için ben mi araştırıp yazayım?
Kardeşim konuya niye girdiniz ki anlamadım. Ne biçim cevap bunlar. Bizim tek araştırma soruşturma kapasitemiz r10 da siz Google'ı mı keşfettiniz? Yazmayın daha iyi. Ben ne soruyorum siz ne cevap veriyorsunuz, bir de gidip onu araştıracakmışım. Gereksiz gereksiz mesajlar.