• 31-03-2021, 13:00:42
    #1
    iki gündür evdekilerde hafif bir grip belirtisi ve baş ağrısı var. ama herkeste gözünü oynatınca göz çukurlarında ağrı var. korona geçirenler böyle bir durum yaşadınız mı?
  • 31-03-2021, 13:09:00
    #2
    bende sorayım geçiren arkadaşlar için ; burun tıkanıklığı arada kusma isteği ve ekstra olarak saatte 3-4 kez hapşurma. Bu tarz şeyler yaşadınız mı ?
  • 31-03-2021, 13:10:01
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hayır
  • 31-03-2021, 13:11:16
    #4
    Kimileri evde grip gibi atlatıyor.Kimileri ise çok ağır ve sancılı geçiriyor.Bende bel ağrı ile başladı ve ilerledi,Çok şükür atlattım
  • 31-03-2021, 13:14:46
    #5
    samethavar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimileri evde grip gibi atlatıyor.Kimileri ise çok ağır ve sancılı geçiriyor.Bende bel ağrı ile başladı ve ilerledi,Çok şükür atlattım
    bel ve kalçamda ağrı var. arada boynum ağrıyor
  • 31-03-2021, 13:19:19
    #6
    Üyeliği durduruldu
    riske girmenize gerek yok, çift maske takıp en yakın sağlık kuruluşuna gidin, test yaptırmak istiyorum diyin, koşulsuz şartsız sorgulamadan test yapıyorlar. Riske atmaya gerek yok 24 saate çıkıyor sonuçlar en geç
  • 31-03-2021, 13:20:41
    #7
    ThecBerg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    riske girmenize gerek yok, çift maske takıp en yakın sağlık kuruluşuna gidin, test yaptırmak istiyorum diyin, koşulsuz şartsız sorgulamadan test yapıyorlar. Riske atmaya gerek yok 24 saate çıkıyor sonuçlar en geç
    hocam benim burun fobim var değil dibine kadar sokmak, burnuma azcık bişey sokunca bile huylanıyorum. testten korkuyorum o yüzden
  • 31-03-2021, 13:21:50
    #8
    Üyeliği durduruldu
    berkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam benim burun fobim var değil dibine kadar sokmak, burnuma azcık bişey sokunca bile huylanıyorum. testten korkuyorum o yüzden
    hocam burun fobim var bir bahane değil, kendinizi ve etrafınızdakileri riske atmayın, lütfen en yakın zamanda sağlık kuruluşuna gidin
  • 31-03-2021, 13:56:41
    #9
    ThecBerg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    riske girmenize gerek yok, çift maske takıp en yakın sağlık kuruluşuna gidin, test yaptırmak istiyorum diyin, koşulsuz şartsız sorgulamadan test yapıyorlar. Riske atmaya gerek yok 24 saate çıkıyor sonuçlar en geç
    En yakın sağlık kuruşuna başvurunuz gereken önlemleri alarak kan testi ve tomogrofi yaptırın sonuç 1 saate açıklanır