Korona geçirenlere sorum var
12
●187
- 31-03-2021, 13:09:00bende sorayım geçiren arkadaşlar için ; burun tıkanıklığı arada kusma isteği ve ekstra olarak saatte 3-4 kez hapşurma. Bu tarz şeyler yaşadınız mı ?
- 31-03-2021, 13:11:16Kimileri evde grip gibi atlatıyor.Kimileri ise çok ağır ve sancılı geçiriyor.Bende bel ağrı ile başladı ve ilerledi,Çok şükür atlattım
- 31-03-2021, 13:14:46bel ve kalçamda ağrı var. arada boynum ağrıyorsamethavar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-03-2021, 13:20:41hocam benim burun fobim varThecBerg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
değil dibine kadar sokmak, burnuma azcık bişey sokunca bile huylanıyorum. testten korkuyorum o yüzden
- 31-03-2021, 13:21:50Üyeliği durdurulduhocam burun fobim var bir bahane değil, kendinizi ve etrafınızdakileri riske atmayın, lütfen en yakın zamanda sağlık kuruluşuna gidinberkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-03-2021, 13:56:41En yakın sağlık kuruşuna başvurunuz gereken önlemleri alarak kan testi ve tomogrofi yaptırın sonuç 1 saate açıklanırThecBerg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
değil dibine kadar sokmak, burnuma azcık bişey sokunca bile huylanıyorum. testten korkuyorum o yüzden