Konu
Korona geçirenlere sorum var
31-03-2021, 13:11:16
#4
samethavar
Kimileri evde grip gibi atlatıyor.Kimileri ise çok ağır ve sancılı geçiriyor.Bende bel ağrı ile başladı ve ilerledi,Çok şükür atlattım