Hangi Magnet Tasarımı Daha İyi? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hangi Magnet Tasarımı Daha İyi?
10
●
109
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Hangi Magnet Tasarımı Daha İyi?
1
2
31-03-2021, 11:49:52
#1
yenibilgi
31-03-2021, 11:50:39
#2
Dishekimi
1 derdim ben
31-03-2021, 11:52:03
#3
safadurum12
1 fakat 1 deki numaraların fontunu değişebilirsin
31-03-2021, 11:52:36
#4
Messi
2 bence
31-03-2021, 11:56:26
#5
dnzdmrl91
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
İlki çok zorla göze sokuluyor gibi ikincisi daha güzel.
31-03-2021, 12:00:21
#6
hrz
İkincisi daha sade, ilki göz yoruyor gibi. İkincisi diyorum
31-03-2021, 12:01:38
#7
izmitoloji
İki.
31-03-2021, 12:02:33
#8
hkey
simge ve numaraların yerleri biraz daha düzenlenirse
1
31-03-2021, 12:21:44
#9
Alicangzl06
Merhabalar, 1.' sini daha çok beğendim hocam, aşağıya da bir tane bıraktım boş zamanım vardı kullanmak istersen eğer. Magnet için anlaştığın yer yoksa baskı için ablama yönlendirebilirim sizi, tanesini 4TL'den yapıyor.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler