• 31-03-2021, 11:49:52
    #1





  • 31-03-2021, 11:50:39
    #2
    1 derdim ben
  • 31-03-2021, 11:52:03
    #3
    1 fakat 1 deki numaraların fontunu değişebilirsin
  • 31-03-2021, 11:52:36
    #4
    2 bence
  • 31-03-2021, 11:56:26
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İlki çok zorla göze sokuluyor gibi ikincisi daha güzel.
  • 31-03-2021, 12:00:21
    #6
    İkincisi daha sade, ilki göz yoruyor gibi. İkincisi diyorum
  • 31-03-2021, 12:01:38
    #7
    İki.
  • 31-03-2021, 12:02:33
    #8
    simge ve numaraların yerleri biraz daha düzenlenirse 1
  • 31-03-2021, 12:21:44
    #9
    Merhabalar, 1.' sini daha çok beğendim hocam, aşağıya da bir tane bıraktım boş zamanım vardı kullanmak istersen eğer. Magnet için anlaştığın yer yoksa baskı için ablama yönlendirebilirim sizi, tanesini 4TL'den yapıyor.