Merhabalar, 1.' sini daha çok beğendim hocam, aşağıya da bir tane bıraktım boş zamanım vardı kullanmak istersen eğer. Magnet için anlaştığın yer yoksa baskı için ablama yönlendirebilirim sizi, tanesini 4TL'den yapıyor.