yani sanırım benden ürün alıyormus gibi davrandı iade ürünün kdv bedelini bana yansıtmasına ragmen faturada kesmedi bende süreç uzayacak diye kabul ettim,Sorum İade durumunda kdv alma gibi bir durum varmı bildiğim yok ama emin olamadım ikinci olarak zaten maliyeye şikayet edeceğim faturasız satış alış yaptıklarına dair,bu terbiyesiz seviyesiz firmayı başka sikayet edebileceğim yer varmıdır