Hover marka kurutma makinesi aldım üründen memnun kalmadığım için iade verdim bu arada camaşır-kurutma arasındaki baglama aparatına servis benden 300 ₺ alarak bagladı,onun için iade talebiyle bugün hover servisine gittim alamam edemem klasik laflar söyledi bende türketici hakem heyetiyle ugrasmayalım diye konuda ciddi oldugumu belirttim,karsı taraf iade için bendem kdv kesti

yani sanırım benden ürün alıyormus gibi davrandı iade ürünün kdv bedelini bana yansıtmasına ragmen faturada kesmedi bende süreç uzayacak diye kabul ettim,
Sorum İade durumunda kdv alma gibi bir durum varmı bildiğim yok ama emin olamadım ikinci olarak zaten maliyeye şikayet edeceğim faturasız satış alış yaptıklarına dair,bu terbiyesiz seviyesiz firmayı başka sikayet edebileceğim yer varmıdır