• 26-03-2021, 16:28:24
    #1
    Selamlar saygı değer hocalarım. Öncelikle bu kepek yüzünden çektiğim sorunları söylemek istiyorum. Her zaman görünür olarak yukarı kısımlarda bulunmamakla beraber, diplerde fazlaca kepek oluşuyor. Bu da kaşıntı yapıyor, kaşıyınca da kepekler dökülmeye başlıyor. Velhasıl bu da o andaki dikkatimi dağıtıyor.

    Daha önce 2 kez doktora gittim. Sadece ketoral veriyor, o da aman aman yaramıyor. Gün aşırı şekilde yıkıyorum, pek de değişiklik olmuyor. Ketoral dışinda ayni fonksiyona sahip bir ilaç daha kullandım, o da işe yaramadı. Ayrıca kimyasal ilaç içeren bir şeyi de sürekli kafama sürmeyi uygun bulmuyorum ama mecburiyetten kullanıyorum. Anlayacağinız müşkil bir durumdayım.

    Bu konuda yardımcı olabilecek var mı? Doğal yöntem vs. Bu arada bıttım sabununu da denedim o da yaramadi 😕
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      doğal yöntem olarak pamukla hafiften zeytin yağı sürebilirsiniz.
      Ayriyetten youtubede İbrahim Saraç Oğlunun kürleride iyi deneyebilirsiniz.
      Sağlıklı günler herkese
  • 26-03-2021, 16:30:20
    #2
    Merhaba, bende de çok vardı. Şu şampuandan sonra düzene girdi. Buna başladıktan 1 ay sonra etkisini görmeye başlarsın. Saç tipine göre seçebilirsin, daha ucuz da bulabilirsin ama 100 lira altında bulursan sahte olma ihtimali yüksektir.

    https://www.hepsiburada.com/vichy-de...p-SGDRMKD41007
  • 26-03-2021, 16:30:36
    #3
    Konazol medikal şampuanı dene hocam aynı durumdaydım ilk kullanımda faydasını gördüm diyebilirim
  • 26-03-2021, 16:31:56
    #4
    Kurumsal PLUS
    Ahmetyuce61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konazol medikal şampuanı dene hocam aynı durumdaydım ilk kullanımda faydasını gördüm diyebilirim
    arkadaşa bende katılıyorum konazol şanpuan çok işe yarıyor eczanede satılıyor 12 tl olması lazım
  • 26-03-2021, 16:31:56
    #5
    Ahmetyuce61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konazol medikal şampuanı dene hocam aynı durumdaydım ilk kullanımda faydasını gördüm diyebilirim
    hocam ben de denedim onuda etki göremedim
  • 26-03-2021, 16:32:23
    #6
    Ahmetyuce61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konazol medikal şampuanı dene hocam aynı durumdaydım ilk kullanımda faydasını gördüm diyebilirim
    Sürekli kullanımda bu tip şampuanlar zararlı olabilir demişlerdi. Bir iki kere kullanmak olur ama sonrası sıkıntı.
  • 26-03-2021, 16:32:40
    #7
    Ahmetyuce61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konazol medikal şampuanı dene hocam aynı durumdaydım ilk kullanımda faydasını gördüm diyebilirim

    Hocam denedim ama fayda göremedim 😕
  • 26-03-2021, 16:34:27
    #8
    kartalkale adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, bende de çok vardı. Şu şampuandan sonra düzene girdi. Buna başladıktan 1 ay sonra etkisini görmeye başlarsın. Saç tipine göre seçebilirsin, daha ucuz da bulabilirsin ama 100 lira altında bulursan sahte olma ihtimali yüksektir.

    https://www.hepsiburada.com/vichy-de...p-SGDRMKD41007
    Olmadı bunu da deneyeyim hocam, teşekkür ederim.
  • 26-03-2021, 16:34:30
    #9
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    doğal yöntem olarak pamukla hafiften zeytin yağı sürebilirsiniz.
    Ayriyetten youtubede İbrahim Saraç Oğlunun kürleride iyi deneyebilirsiniz.
    Sağlıklı günler herkese