Selamlar saygı değer hocalarım. Öncelikle bu kepek yüzünden çektiğim sorunları söylemek istiyorum. Her zaman görünür olarak yukarı kısımlarda bulunmamakla beraber, diplerde fazlaca kepek oluşuyor. Bu da kaşıntı yapıyor, kaşıyınca da kepekler dökülmeye başlıyor. Velhasıl bu da o andaki dikkatimi dağıtıyor.

Daha önce 2 kez doktora gittim. Sadece ketoral veriyor, o da aman aman yaramıyor. Gün aşırı şekilde yıkıyorum, pek de değişiklik olmuyor. Ketoral dışinda ayni fonksiyona sahip bir ilaç daha kullandım, o da işe yaramadı. Ayrıca kimyasal ilaç içeren bir şeyi de sürekli kafama sürmeyi uygun bulmuyorum ama mecburiyetten kullanıyorum. Anlayacağinız müşkil bir durumdayım.

Bu konuda yardımcı olabilecek var mı? Doğal yöntem vs. Bu arada bıttım sabununu da denedim o da yaramadi 😕