Bu bir ************** yöntemi mi nedir? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu bir ************** yöntemi mi nedir?
9
●
231
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bu bir ************** yöntemi mi nedir?
1
2
24-03-2021, 15:05:21
#1
Anilkaya41
Ek iş ararken böyle bir şey denk geldi bu taleplerden bahsediyor içim halen burada bir sıkıntı var diyor siz ne düşünüyorsunuz?
24-03-2021, 15:07:13
#2
KORKUSUZEMRE
Üyeliği durduruldu
günde 300 kişi gelse 3 tl den 900 tl güzel para
24-03-2021, 15:07:20
#3
tacsizkiral
Hocam gta görevi gibi adam görev yaptiriyor ücreti veriyor ama saçma geldi
24-03-2021, 15:08:02
#4
SwarTLine
Dolandırma tabikide, sizden ürünleri yollayabilmek için para talep ediyorlar, instagramda cok var paketleme işi yapan dolandırıcılar
24-03-2021, 15:08:37
#5
Saitama
Kişisel Rütbe
valla hocam bana öyle gözükmedi sadece iban istenmiş ki oda işi doğru yaparsanız anında ödeme diye geldi ama yineden nolur nolmaz
24-03-2021, 15:08:53
#6
Canyapim
Sigortalamak için 3₺ mi 😅
24-03-2021, 15:13:34
#7
Incredible
Anilkaya41 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ek iş ararken böyle bir şey denk geldi bu taleplerden bahsediyor içim halen burada bir sıkıntı var diyor siz ne düşünüyorsunuz?
3 TL bi gönderin zaten büyük bir para degil amaçlarını anlamış olursunuz.
24-03-2021, 15:16:14
#8
Anilkaya41
Incredible adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
3 TL bi gönderin zaten büyük bir para degil amaçlarını anlamış olursunuz.
adam kimlik istiyor hocam 3 TL önemsizde neler neler duyuyoruz görüyoruz. Ben %99 ************** olarak görüyorum o yüzden foruma sormak istedim
24-03-2021, 15:17:28
#9
yazarbey
Kimlik ön yüzü ne alaka, Sanki sizi sigortalı işçi olarak alıyorlar.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler