Incredible adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 TL bi gönderin zaten büyük bir para degil amaçlarını anlamış olursunuz.
adam kimlik istiyor hocam 3 TL önemsizde neler neler duyuyoruz görüyoruz. Ben %99 ************** olarak görüyorum o yüzden foruma sormak istedim