• 23-03-2021, 21:33:26
    #1
    Merhaba, Azerbaycanlı bir kardeşimiz var foruma üye olmak istiyor. Davetiye kodu da var. Tüm gerekli bilgileri doldurarak normal akışta bir üyelik kaydı oluşturmaya çalışıyor fakat tüm işlemlerin sonunda şöyle bir hatayla karşılaşıyor. “hatalı istek, güvenlik aşamasını geçemediniz.” Bunun sebebi ne olabilir?

    Sorunun çözümünü bilip doğrudan iletişime geçmek isteyenler için arkadaşımızın iletişim bilgileri:
    Rufiq Cavadov
    +994 50 299 17 47
  • 23-03-2021, 21:37:24
    #2
    detay@r10.net adresine detaylı bir mail atsın.
  • 23-03-2021, 21:37:48
    #3
    @EftalBulut;
  • 23-03-2021, 22:31:18
    #4
    Bu genel bir sorun, dönem dönem birebir böyle konular görüyorum Azerbaycan vatandaşları için umuyorum çözüme kavuşur.
  • 24-03-2021, 11:27:32
    #5
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    detay@r10.net adresine detaylı bir mail atsın.
    Mail attığını söyledi ama cevap alamamış sanırım.

    webkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkür ederim.

    torres_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu genel bir sorun, dönem dönem birebir böyle konular görüyorum Azerbaycan vatandaşları için umuyorum çözüme kavuşur.
    Umarım çözüme kavuşur.