Merhaba, Azerbaycanlı bir kardeşimiz var foruma üye olmak istiyor. Davetiye kodu da var. Tüm gerekli bilgileri doldurarak normal akışta bir üyelik kaydı oluşturmaya çalışıyor fakat tüm işlemlerin sonunda şöyle bir hatayla karşılaşıyor. “hatalı istek, güvenlik aşamasını geçemediniz.” Bunun sebebi ne olabilir?

Sorunun çözümünü bilip doğrudan iletişime geçmek isteyenler için arkadaşımızın iletişim bilgileri:
Rufiq Cavadov
+994 50 299 17 47