Bu Triger Kayışı Orjinal Mi? - Sayfa 3 - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
Bu Triger Kayışı Orjinal Mi?
19
●
325
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bu Triger Kayışı Orjinal Mi?
1
2
3
22-03-2021, 13:20:44
#19
zipoyun
buddy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
türkiye distribitörüne ilettim normal orjinallerinde zımba bağlantısı var dedi hocam.
usta işçilikle birlikte kaç tl aldı hocam triger kayışı değişimine ( konuyla alakasız bende yakın tarihte değişeceğim ondan soruyorum hocam
)
22-03-2021, 13:26:14
#20
buddy
zipoyun adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
usta işçilikle birlikte kaç tl aldı hocam triger kayışı değişimine ( konuyla alakasız bende yakın tarihte değişeceğim ondan soruyorum hocam
)
350 işçillik + 340 TL set + 350 TL devirdaim pompası
1
2
3
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler