• 22-03-2021, 11:38:33
    #10
    OzelHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aracınız peugeot yada citroen galiba bende daha önceden dayco taktırdım aracın üzerinden çıkan ina markadan daha kaliteli bir kayış üreticisi sorun yok zımbalarda normal ama şöyle bir problem yan sanayi üretimide çok fazla usta gerçek dayco diyorsa sorun olduğunda garanti veriyorsa problem etmeyin
    Tamirci hiç sıkıntı olmaz dedi. Ama şimdi triger değiştikten sonra yakıt tüketimi artıyor gibi. Anlık tüketime bakıyorum ortalama tüketime bakıyorum eskisinden yukarda. Ve triger değişimini kendi yapmadı. 2 3 suriyeli usta dediği çocuğa yaptırdı. Kendinin vakti yokmuş burada da şüpheye düştüm.
  • 22-03-2021, 11:39:15
    #11
    Bedir_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araç nedir?
    Citroen nemo 1.4 HDI 2009
  • 22-03-2021, 11:43:20
    #12
    buddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamirci hiç sıkıntı olmaz dedi. Ama şimdi triger değiştikten sonra yakıt tüketimi artıyor gibi. Anlık tüketime bakıyorum ortalama tüketime bakıyorum eskisinden yukarda. Ve triger değişimini kendi yapmadı. 2 3 suriyeli usta dediği çocuğa yaptırdı. Kendinin vakti yokmuş burada da şüpheye düştüm.
    Kayıştan şüphe edecek bir durum yok ama işçilikle ilgili birşey diyemem bilen bir ustaya kontrol ettirmenizde fayda var.
  • 22-03-2021, 12:09:28
    #13
    buddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl anlamadım hocam orjinal değildir diyorsunuz. ama ustalar dayco takmak istemez diyorsunuz arasındaki ilişkiyi anlamadım. neden dayco takmak istemezler ustalar ?
    Yani araca dayco kayış takma istemezler sizin aracınızın markası nedir. Triger çok ince ve zor işçilik olduğu için genelde mais kullanmak isterler bu konuda tekrar uğraşmayalım diye.
  • 22-03-2021, 12:23:17
    #14
    scoutteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani araca dayco kayış takma istemezler sizin aracınızın markası nedir. Triger çok ince ve zor işçilik olduğu için genelde mais kullanmak isterler bu konuda tekrar uğraşmayalım diye.
    nemo 1.4 HDI. fiesta 1.4 TDCI ile aynı diyorlar.
  • 22-03-2021, 12:35:20
    #15
    buddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nemo 1.4 HDI. fiesta 1.4 TDCI ile aynı diyorlar.
    Hocam bu yedek parça olayları o kadar piski, yani merdiven altı üretip üstüne orjinal damgaları vurup piyasaya sürüyorlar, servis dışında kimseye güvenmem açıkçası özellikle triger gibi bir meselede.
  • 22-03-2021, 13:13:27
    #16
    zımbanın ne işi var diyen arkadaşlar; kayışı nasıl sonsuz hale getirmeyi düşünüyorsunuz? bu kauçuk ve kord bezli kayışlarda olağan bir durum. orada sadece zımba yoktur. içinde de yapıştırıcı vardır.
    orjinal parca da serviste vardır. belki de psa dayco ya yaptırıyordur.
  • 22-03-2021, 13:17:41
    #17
    durust86 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zımbanın ne işi var diyen arkadaşlar; kayışı nasıl sonsuz hale getirmeyi düşünüyorsunuz? bu kauçuk ve kord bezli kayışlarda olağan bir durum. orada sadece zımba yoktur. içinde de yapıştırıcı vardır.
    orjinal parca da serviste vardır. belki de psa dayco ya yaptırıyordur.
    direkt distribitörü ile iletişime geçtim. Zımba gibi olan iz orjinalinde var dedi. Normal dedi. Ayrıca üzerindeki numaraların ilk iki hanesi yılı sonraki iki hanesi de üretim haftası olduğunu öğrendim. Yani kayış 2018 sonlarına doğru üretilmiş.
  • 22-03-2021, 13:19:03
    #18
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Triger kayisinda zimbanin ne isi var hocam hemen iade edin.
    türkiye distribitörüne ilettim normal orjinallerinde zımba bağlantısı var dedi hocam.