• 21-03-2021, 23:43:47
    #1
    Alo
    Üyeliği durduruldu
    Gittigidiyor , hepsiburada ve benzeri bilinen platformlar varken e ticaret sitesi kurmak mantıklı mı ?
  • 21-03-2021, 23:44:37
    #2
    Tabiki mantıklı hocam düzgün reklam ve kurumsallık ile gayet iyi kazanç yapılır yapan tanıdıklarım da var
  • 21-03-2021, 23:45:08
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hepsinde satış yapıyorsanız, site açmanız mantıklı.
  • 21-03-2021, 23:45:37
    #4
    Çok fazla rekabet edeceğiniz firma var. Üst düzey bütçeniz ve üst düzey reklam bütçeniz yoksa bahsettiğiniz firmalar ile rekabet mümkün değil. Ha o kadar bütçeniz varsa da ben yine sıcak bakmıyorum. Ekip lazım, kadro lazım.
  • 21-03-2021, 23:46:13
    #5
    Marka yaratmaksa, büyümekse konu tabii ki mantıklı.
    Edit : Pazaryerleri dropshipping ve web sitesi konusunda yardımcı olabilirim
  • 21-03-2021, 23:47:04
    #6
    1 e 5, 1 e 7 ürün satmıyorsanız mecbursunuz hocam zaten. Yüzde 20 30 karla iş yapmaya çalışırsanız pazaryeri komisyonları ile para kazanamıyor para bile kaybedebiliyorsunuz. Üreticiler için çok mantıklı olsada ürün fiyatlandırmasına da dikkat etmenizi öneririm pazaryerlerinde. Kendi siteniz için sanal pos, kargo, eleman/depo ve stok giderleriniz var. Ama pazaryeri öyle değil malesef.
  • 21-03-2021, 23:47:30
    #7
    Üyeliği durduruldu
    HeavenBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok fazla rekabet edeceğiniz firma var. Üst düzey bütçeniz ve üst düzey reklam bütçeniz yoksa bahsettiğiniz firmalar ile rekabet mümkün değil. Ha o kadar bütçeniz varsa da ben yine sıcak bakmıyorum. Ekip lazım, kadro lazım.
    bencede hocam kaliteli güzel bir firma yapmak için başlangıçta 5 milyon civarinda parası olması lazım
  • 21-03-2021, 23:48:05
    #8
    Trandyol da hepsiburada var neden benden alsınlar deseydi sizce bu noktaya gelebilirmiydi ?
  • 21-03-2021, 23:48:10
    #9
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    1 yılı aşkın süredir bütün pazaryerlerinde satış yapıyoruz. Komisyon, kargo, depozito ve cezai işlemler ile biz 1 kazanıyoruz pazaryerlerine 3 kazandırıyoruz. O yüzden mantıklı