1 e 5, 1 e 7 ürün satmıyorsanız mecbursunuz hocam zaten. Yüzde 20 30 karla iş yapmaya çalışırsanız pazaryeri komisyonları ile para kazanamıyor para bile kaybedebiliyorsunuz. Üreticiler için çok mantıklı olsada ürün fiyatlandırmasına da dikkat etmenizi öneririm pazaryerlerinde. Kendi siteniz için sanal pos, kargo, eleman/depo ve stok giderleriniz var. Ama pazaryeri öyle değil malesef.