Lordreal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tarihi yerlerin yollarını sanırım nostalji olsun diye topraktan yapmışlar. Eziyetliydi.
12
●132
Tarihi yerlerin yollarını sanırım nostalji olsun diye topraktan yapmışlar. Eziyetliydi.