Beypazarına 2-3 gün önce gittim. Yağur yağdıktan sonra yerler mırık gibi olmuştu gezemeden geri geldim

Tarihi yerlerin yollarını sanırım nostalji olsun diye topraktan yapmışlar. Eziyetliydi.
Bahsettiğim yer Beypazarı merkez de değil zaten Beypazarı'na 30 kilometre uzaklıkta bir tabiat parkı