Profesor112 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beypazarına 2-3 gün önce gittim. Yağur yağdıktan sonra yerler mırık gibi olmuştu gezemeden geri geldim Tarihi yerlerin yollarını sanırım nostalji olsun diye topraktan yapmışlar. Eziyetliydi.
Lordreal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bahsettiğim yer Beypazarı merkez de değil zaten Beypazarı'na 30 kilometre uzaklıkta bir tabiat parkı

yollar tarih ile alakası yok başkanın iş bilmezliği .