"Doğa Yaşamı" Logom Nasıl Olmuş ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
"Doğa Yaşamı" Logom Nasıl Olmuş ?
5
●
73
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
"Doğa Yaşamı" Logom Nasıl Olmuş ?
19-03-2021, 15:21:15
#1
safadurum12
Her türlü eleştiriye açığım, yorumlarınız çok kıymetli şimdiden teşekkürler.
(Daha kaliteli görmeniz için fazla büyüttüm )
19-03-2021, 15:23:14
#2
ynncl
Güzel duruyor hocam fakat daha soft yazı fontları kullanarak güzelleştirebilirsiniz ve büyük bir ayak yerine daha minimal bişey yaratmak daha estetik gösterir
19-03-2021, 15:24:30
#3
gokhandemir1
hocam yazı kısmınıda düzeltirseniz daha kaliteli durabilir
19-03-2021, 15:28:36
#4
webkit
ayaz izleri olmamış bence. arka plan değiştirilmeli..
19-03-2021, 15:41:40
#5
ByCiHaT
Doğa Yaşamı değilde, Doğa Yürüyüşü'ne daha çok uyan bi tasarım olmuş hocam.
19-03-2021, 15:43:02
#6
aabayrakli
Selamlar dostum,
Yazı tipini değiştirebilir misin
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler