• 19-03-2021, 15:21:15
    #1
    Her türlü eleştiriye açığım, yorumlarınız çok kıymetli şimdiden teşekkürler.
    (Daha kaliteli görmeniz için fazla büyüttüm )
  • 19-03-2021, 15:23:14
    #2
    Güzel duruyor hocam fakat daha soft yazı fontları kullanarak güzelleştirebilirsiniz ve büyük bir ayak yerine daha minimal bişey yaratmak daha estetik gösterir
  • 19-03-2021, 15:24:30
    #3
    hocam yazı kısmınıda düzeltirseniz daha kaliteli durabilir
  • 19-03-2021, 15:28:36
    #4
    ayaz izleri olmamış bence. arka plan değiştirilmeli..
  • 19-03-2021, 15:41:40
    #5
    Doğa Yaşamı değilde, Doğa Yürüyüşü'ne daha çok uyan bi tasarım olmuş hocam.
  • 19-03-2021, 15:43:02
    #6
    Selamlar dostum,

    Yazı tipini değiştirebilir misin