Konu
"Doğa Yaşamı" Logom Nasıl Olmuş ?
19-03-2021, 15:23:14
#2
ynncl
Güzel duruyor hocam fakat daha soft yazı fontları kullanarak güzelleştirebilirsiniz ve büyük bir ayak yerine daha minimal bişey yaratmak daha estetik gösterir