• 18-03-2021, 20:46:01
    #1
    yilmazsocial.com
    Faturasızdan faturalıya geçeli 7 ay oldu tarifeye ek telefon almak istiyorum ama henüz hiçbir telefon açık değil faturamı zamanında ödüyorum ne zaman açılır

    3 bintl değerinde telefonları ne zaman alabilirim


    Not vodofon
  • 18-03-2021, 20:48:33
    #2
    Üyeliği durduruldu
    6. Aydan sonra kredi puanı birikiyor sanırım. Ama yanılıyor da olabilirim
  • 18-03-2021, 20:49:02
    #3
    Hocam ben 2. Senemi doldurdum vodafone faturalıda. Şu an en yüksek hangi telefon var ise alabiliyorum. Tam olarak nasıl işliyor bu konuda bilgim yok ama
  • 18-03-2021, 20:52:40
    #4
    3 senedir Vodafonedayim 2 fatura geç ödedim diye 1 senedir çıkmıyor telefon operatörlerin üzerine alacağınıza Denizbank veya diğer bankaların kredilerine bakabilirsiniz daha avantajlı oluyor
  • 18-03-2021, 20:53:45
    #5
    1000 puan ustu alirsin. Ayda 100tl odedin ise 6 ay sonra ortalama alabilirsin
  • 18-03-2021, 20:54:29
    #6
    Operatör den telefon alımlarında artık banka kredi puanlarınız dikkate alınıyor banka kaynaklı gecikmeleriniz olduysa çıkmıyor olabilir
  • 18-03-2021, 20:59:28
    #7
    yilmazsocial.com
    AldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Operatör den telefon alımlarında artık banka kredi puanlarınız dikkate alınıyor banka kaynaklı gecikmeleriniz olduysa çıkmıyor olabilir
    Kyk kredi borcundan birşey olmaz sanırım daha zamanı gelmedi 1000tl borcum vardı ufak gecikme oldu birde başka sorun yok onu takarlarmıki
  • 18-03-2021, 21:00:40
    #8
    yilmazdursunliv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kyk kredi borcundan birşey olmaz sanırım daha zamanı gelmedi 1000tl borcum vardı ufak gecikme oldu birde başka sorun yok onu takarlarmıki
    Geciktirdiğin telefon faturan bile takılıyor