Faturasızdan faturalıya geçeli 7 ay oldu tarifeye ek telefon almak istiyorum ama henüz hiçbir telefon açık değil faturamı zamanında ödüyorum ne zaman açılır
3 bintl değerinde telefonları ne zaman alabilirim
Not vodofon
Faturalı kullananlar bakabilirmi
7
●82
- 18-03-2021, 20:46:01
- 18-03-2021, 20:49:02Hocam ben 2. Senemi doldurdum vodafone faturalıda. Şu an en yüksek hangi telefon var ise alabiliyorum. Tam olarak nasıl işliyor bu konuda bilgim yok ama
- 18-03-2021, 20:54:29Operatör den telefon alımlarında artık banka kredi puanlarınız dikkate alınıyor banka kaynaklı gecikmeleriniz olduysa çıkmıyor olabilir
- 18-03-2021, 20:59:28Kyk kredi borcundan birşey olmaz sanırım daha zamanı gelmedi 1000tl borcum vardı ufak gecikme oldu birde başka sorun yok onu takarlarmıkiAldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-03-2021, 21:00:40Geciktirdiğin telefon faturan bile takılıyoryilmazdursunliv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

operatörlerin üzerine alacağınıza Denizbank veya diğer bankaların kredilerine bakabilirsiniz daha avantajlı oluyor