Faturasızdan faturalıya geçeli 7 ay oldu tarifeye ek telefon almak istiyorum ama henüz hiçbir telefon açık değil faturamı zamanında ödüyorum ne zaman açılır

3 bintl değerinde telefonları ne zaman alabilirim


Not vodofon