• 18-03-2021, 20:28:38
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    Hatalı park sebebiyle bir trafik cezası yedik. Cezayı 6 mart tarihinde yedik ama bize daha tebligat gelmedi. E devlette cezayı görebiliyorum ama ödeme sistemlerine girdiğimde borç daha gözükmüyor. PTT gidip sorguladığımızda da ceza gözükmüyor halen. 15 gün içinde ödersek %25 indirimli olduğundan ödemek istiyoruz bir an önce. Bize ceza tebliğ edildikten sonra mı 15 gün süremiz var? Aşağıdaki bilgiler var e-devlette. Borcu nasıl öderiz bilgisi olan var mı?
    Teşekkürler

  • Kabul Edilen Cevap
  • 18-03-2021, 20:29:48
    #2
    tebliğ edildikten sonra 15 gün süre var banada 2019 un gelmişti tebliğ ne zaman edilirse 15 gün o şekilde indirimli ödersiniz
  • 18-03-2021, 20:33:50
    #3
    önceden beyanlı ödeyip indirimli neden ödemiyorsunu ki
  • 18-03-2021, 20:37:26
    #4
    Beyan ile ödeme yapabilirsiniz
  • 18-03-2021, 20:37:50
    #5
    Beyanlı ödeyebilirsiniz gelmesini beklemeye gerek yok
  • 18-03-2021, 20:38:13
    #6
    huseyintekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,
    Hatalı park sebebiyle bir trafik cezası yedik. Cezayı 6 mart tarihinde yedik ama bize daha tebligat gelmedi. E devlette cezayı görebiliyorum ama ödeme sistemlerine girdiğimde borç daha gözükmüyor. PTT gidip sorguladığımızda da ceza gözükmüyor halen. 15 gün içinde ödersek %25 indirimli olduğundan ödemek istiyoruz bir an önce. Bize ceza tebliğ edildikten sonra mı 15 gün süremiz var? Aşağıdaki bilgiler var e-devlette. Borcu nasıl öderiz bilgisi olan var mı?
    Teşekkürler

    Ceza tutarını ödeme kısmına geçtikten sonra (e-devlet ile ödeyebiliyorsun) indirimli mi yoksa indirimsiz mi ödeyebileceğini görürsün
  • 18-03-2021, 20:45:13
    #7
    webvo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tebliğ edildikten sonra 15 gün süre var banada 2019 un gelmişti tebliğ ne zaman edilirse 15 gün o şekilde indirimli ödersiniz
    Teşekkürler hocam yapamazsak tebligatı bekleyeceğiz

    webgezgini10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    önceden beyanlı ödeyip indirimli neden ödemiyorsunu ki
    digitalyayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyan ile ödeme yapabilirsiniz
    InternettinHoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyanlı ödeyebilirsiniz gelmesini beklemeye gerek yok
    Kirksekiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ceza tutarını ödeme kısmına geçtikten sonra (e-devlet ile ödeyebiliyorsun) indirimli mi yoksa indirimsiz mi ödeyebileceğini görürsün
    Cevaplarınız için teşekkürler fakat beyanlı ödeme işini beceremedim. Nereden ödeyeceğimi söyleyebilir misiniz?
  • 18-03-2021, 20:57:57
    #8
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    huseyintekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler hocam yapamazsak tebligatı bekleyeceğiz








    Cevaplarınız için teşekkürler fakat beyanlı ödeme işini beceremedim. Nereden ödeyeceğimi söyleyebilir misiniz?
    Buradan.
    https://www.turkiye.gov.tr/gib-intvr...a-cezasi-odeme
  • 18-03-2021, 21:34:54
    #9
    Merhaba, tebligatlar bazen geç gelebiliyor. 15 günlük indirimi kaçırmamak için online bankacılık sistemine girerek ceza ile ilgili ilgili kısımları yazarak manuel şekilde ödeme yapabilirsiniz.