Merhaba arkadaşlar,
Hatalı park sebebiyle bir trafik cezası yedik. Cezayı 6 mart tarihinde yedik ama bize daha tebligat gelmedi. E devlette cezayı görebiliyorum ama ödeme sistemlerine girdiğimde borç daha gözükmüyor. PTT gidip sorguladığımızda da ceza gözükmüyor halen. 15 gün içinde ödersek %25 indirimli olduğundan ödemek istiyoruz bir an önce. Bize ceza tebliğ edildikten sonra mı 15 gün süremiz var? Aşağıdaki bilgiler var e-devlette. Borcu nasıl öderiz bilgisi olan var mı?
Teşekkürler