• 16-03-2021, 17:21:18
    #1
    Arkadaşlar forumda Bağış ve yardım talep etmek yasaklandı bildiğiniz üzere, sorum forum yönetimine peki ben şimdi Valilikten bağış toplamak için izin alsam ve bu izin dahilinde forum da konu açsam konum gene silinir mi acaba ?
  • 16-03-2021, 18:33:24
    #2
    Valilikten alınan izin sizinle alakalıdır. "Bağış" kelimesi burada tüm izinli yada izinsiz durumları kapsıyor.
    - Bu durumun yasak olması bu durumu suiistimal edenler, ya da edebilecekler içindir. (önlem)