Arkadaşlar forumda Bağış ve yardım talep etmek yasaklandı bildiğiniz üzere, sorum forum yönetimine peki ben şimdi Valilikten bağış toplamak için izin alsam ve bu izin dahilinde forum da konu açsam konum gene silinir mi acaba ?