• 15-03-2021, 18:11:42
    #1
    Arkadaşlar mesaj yazarken konu açarken veya birinin konusuna yazarken klavye kapanıyor silerken yazıyı veya boşluk bırakırken sizde de öyle mi çok büyük ve sinir bozucu bir sorun
  • 15-03-2021, 18:12:00
    #2
    Öyle bir şey yok
  • 15-03-2021, 18:12:04
    #3
    Ben de sorun yok hocam.
  • 15-03-2021, 18:13:10
    #4
    3 gündür olmaya basladi bende
  • 15-03-2021, 18:19:37
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Öyle bir sıkıntı yok reis telefonu aç kapa veya klavye ayarlarını sıfırla belki işe yarar telefonunu birine göstermen iyi oalcaktır.
  • 15-03-2021, 18:20:35
    #6
    Sorunun benden olduğunu sanmıyorum hocam sadece burda oluyor onda sordum sorun mu var diye zaten
  • 15-03-2021, 18:21:40
    #7
    Eğer mobilden bahsediyorsan bende de böyle bir problem var. Benim telefonla diye düşünüyordum, acaba başka kişilerde de varmı bu sorun.
  • 15-03-2021, 18:23:30
    #8
    evet hocam mobil
  • 15-03-2021, 18:24:28
    #9
    mobilde kullanırken oluyor bana. Yazarken bi anda yazdıkların yansımamaya başlıyor. klavyeyi kapatıp açtığımda düzeliyor aynı şeyi mi yaşıyorsunuz?