R10 da sorun mu var? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 da sorun mu var?
12
●
98
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10 da sorun mu var?
1
2
15-03-2021, 18:11:42
#1
Samedreis
Arkadaşlar mesaj yazarken konu açarken veya birinin konusuna yazarken klavye kapanıyor silerken yazıyı veya boşluk bırakırken sizde de öyle mi çok büyük ve sinir bozucu bir sorun
15-03-2021, 18:12:00
#2
SEOES
Öyle bir şey yok
15-03-2021, 18:12:04
#3
Aglamaz
Ben de sorun yok hocam.
15-03-2021, 18:13:10
#4
Samedreis
3 gündür olmaya basladi bende
15-03-2021, 18:19:37
#5
ssinanz
Üyeliği durduruldu
Öyle bir sıkıntı yok reis telefonu aç kapa veya klavye ayarlarını sıfırla belki işe yarar telefonunu birine göstermen iyi oalcaktır.
15-03-2021, 18:20:35
#6
Samedreis
Sorunun benden olduğunu sanmıyorum hocam sadece burda oluyor onda sordum sorun mu var diye zaten
15-03-2021, 18:21:40
#7
Luwexigo
Eğer mobilden bahsediyorsan bende de böyle bir problem var. Benim telefonla diye düşünüyordum, acaba başka kişilerde de varmı bu sorun.
15-03-2021, 18:23:30
#8
Samedreis
evet hocam mobil
15-03-2021, 18:24:28
#9
YasinKose
mobilde kullanırken oluyor bana. Yazarken bi anda yazdıkların yansımamaya başlıyor. klavyeyi kapatıp açtığımda düzeliyor aynı şeyi mi yaşıyorsunuz?
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler